Ανακοινώθηκε το «διαζύγιο» των «πράσινων» με τους δύο Αμερικανούς
Ο Παναθηναϊκός μπαίνει σε… νέα εποχή στο μπάσκετ με την έλευση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς και δεδομένα κάποιοι παίκτες δεν θα συνεχίσουν στους «πράσινους»…
Μεταξύ αυτών οι Κένεθ Φαρίντ και Τι Τζέι Σόρτς οι οποίοι την Τρίτη (23/6) αποτέλεσαν και τυπικά παρελθόν από τον Παναθηναϊκό με την «πράσινη» ΚΑΕ να τους ευχαριστεί για την προσφορά τους.
Τόσο ο 36χρονος σέντερ, όσο και ο 28χρονος γκαρντ έχουν ήδη βρει τους επόμενους σταθμούς της μπασκετικής τους καριέρας, με τον «Μanimal» να συνεχίζει στην Κανγκρεχέρος ντε Σαντούρτσε του Πουέρτο Ρίκο και ο Σορτς στη Βαλένθια.
Θυμίζουμε πως ο Φαρίντ αποκτήθηκε τον Νοέμβριο και σε 35 ματς στην Ευρωλίγκα είχε μ.ο. 5,8 πόντους και 3,9 ριμπάουντ, ενώ ο Σορτς είχε μ.ο. 8,1 πόντους, 1,3 ριμπάουντ και 2,9 ασίστ ανά ματς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση για Φαρίντ: «Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το πάθος και την αφοσίωσή σου! Ευχόμαστε τα καλύτερα για το μέλλον σου, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά, MANIMAL».
Και αυτή για Σορτς: «Σε ευχαριστούμε Τι Τζέι Σορτς. Άφησες τα πάντα στο παρκέ και έκανες κάθε στιγμή ξεχωριστή. Σου ευχόμαστε ό,τι καλύτερο στο επόμενο κεφάλαιο της πορείας σου! Μια φορά πράσινος, για πάντα πράσινος!».

