Διοικητικό Συμβούλιο την Τρίτη μέσω τηλεδιάσκεψης
Νέο πρόεδρο θα εκλέξει την Τρίτη (30/6) στις 18:00 η Σούπερ Λιγκ καθώς την Παρασκευή (26/6) ανακοίνωσε ότι τη μέρα αυτή θα λάβει χώρα Διοικητικό Συμβούλιο.
Αυτό φυσικά θα γίνει ως συνήθως μέσω τηλεδιάσκεψης, ενώ παράλληλα θα γίνει η προκήρυξη και του νέου πρωταθλήματος το οποίο θυμίζουμε θα ξεκινήσει στις 22 Αυγούστου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Σούπερ Λιγκ:
«Ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 18:00, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της SuperLeague, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:
1. Αρχαιρεσίες για την εκλογή Προέδρου και Αναπλ. Προέδρου του Δ.Σ.
2. Σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης με θέμα την κατάρτιση της προκήρυξης Πρωταθλήματος SuperLeague 1 (ανδρών) επόμενης αγωνιστικής περιόδου (2026-27).
3. Συζήτηση ως προς τη δομή (format) του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League αγωνιστικής περιόδου 2026-27, έγκριση ετήσιου συνοπτικού προγράμματος και ζητήματα κλήρωσης αγώνων κανονικής περιόδου.
4. Θέματα VAR και εισαγωγή συστήματος GoalLineCameras.
5. Σύναψη ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου (και λοιπών συνοδευτικών συμβάσεων) για τους ποδοσφαιριστές και λοιπά πρόσωπα για τις αγωνιστικές περιόδους 2026-27 και 2027-28 και λοιπά εμπορικά θέματα - Θέματα συμβάσεων.
6. Διάφορα».

