Οι Αφρικανοί επικράτησαν με ανατροπή 3-1 του Ουζμπεκιστάν και πέρασαν στους «32» του Μουντιάλ
Μεγάλες στιγμές ζουν στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό από τα ξημερώματα της Κυριακής (28/6/2026)… Κι αυτό διότι η χώρα της Κεντρικής Αφρικής έγραψε ιστορία, αφού προκρίθηκε σε φάση νοκ άουτ του Μουντιάλ για πρώτη φορά! Όλα αυτά έγιναν χάρη στην επικράτηση με 3-1 (και μάλιστα με ανατροπή) επί του ήδη αποκλεισμένου Ουζμπεκιστάν στην Ατλάντα.
Το Κονγκό έτσι φτάνοντας τους 4 βαθμούς, τερμάτισε 3ο στον 11ο Όμιλο και εξασφάλισε την παρουσία του στους «32» του Παγκοσμίου Κυπέλλου (ως ένα από τις καλύτερες οκτώ τρίτες ομάδες από τους 12 ομίλους).
Το ματς ξεκίνησε ανάποδα για τους νικητές, καθώς μόλις στο 10’ ο Σομορόντοφ με υπέροχο σουτ – λόμπα άνοιξε το σκορ για τους Ουζμπέκους.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ωστόσο, οι Αφρικανοί έφεραν τα κάτω πάνω… Στο 66', ο Βισά κέρδισε πέναλτι έπειτα από ανατροπή του Κουσάνοφ και σκόραρε ο ίδιος για την ισοφάριση.
Στο 78', ο Μαγιέλε με προβολή έδωσε το προβάδισμα στο Κονγκό, ενώ το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στο 90’+1 με συρτό σουτ του Βισά
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο α’ ημίχρονο είχε ακυρωθεί από ένα γκολ για κάθε ομάδα…
ΚΟΝΓΚΟ (Σεμπάστιαν Ντεσάμπρ): Εμπασί, Μπισάκα, Εμπεμπά, Τουανζέμπε, Μαζουακού (83΄Καγιεμπέ), Μουτουσαμί (72΄Εμουακού), Σαντίκι, Τσιπένγκα (72΄Μπογκοντά) Εμπουκού (Ελία), Γουισά, Εμπακαμπού.
ΟΥΖΜΠΕΚΙΣΤΑΝ (Φάμπιο Καναβάρο) :Νεμάτοφ, Ασουρμάτοφ, Κουσάνοφ, Ουρόζοφ (82΄Σεργκέεφ), Αλισόνοφ, Νασρουλάεφ, Σουκουρόφ (59΄Καμρομπέκοφ), Μοζγκοβόι (82΄Ισκαντέροφ), Καμντάμοφ (59΄Γκανίεφ), Φαϊζουλάεφ (82΄Ουρούνοφ), Σομορόντοφ.

