28/06/2026
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ | Κυριακή 28 Ιουνίου 2026 - 12:57

Πετάει για Ελλάδα ο Κάρμο για να υπογράψει στον Ολυμπιακό

Ο Ανγκολέζος κεντρικός αμυντικός ετοιμάζεται για την τρίτη του θητεία στους «ερυθρόλευκους»

Γυρίζει σε γνώριμα λημέρια...

Μόνο τα τυπικά απομένουν για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του Νταβίντ Κάρμο στον Ολυμπιακό.

Ο Ανγκολέζος στόπερ, που την περσινή σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός από τη Νότιγχαμ Φόρεστ στην Οβιέδο, έχει συμφωνήσει σε όλα με τους «ερυθρόλευκους» για την τρίτη του θητεία στην ομάδα.

Ο 26χρονος άσος, που ήθελε σαν τρελός να επιστρέψει στο Λιμάνι, φτάνει τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/6) στις 05:10 στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με πτήση μέσω Λισαβόνας.

Θα υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.

Μοιραστείτε το: