Ο Ανγκολέζος κεντρικός αμυντικός ετοιμάζεται για την τρίτη του θητεία στους «ερυθρόλευκους»
Γυρίζει σε γνώριμα λημέρια...
Μόνο τα τυπικά απομένουν για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του Νταβίντ Κάρμο στον Ολυμπιακό.
Ο Ανγκολέζος στόπερ, που την περσινή σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός από τη Νότιγχαμ Φόρεστ στην Οβιέδο, έχει συμφωνήσει σε όλα με τους «ερυθρόλευκους» για την τρίτη του θητεία στην ομάδα.
Ο 26χρονος άσος, που ήθελε σαν τρελός να επιστρέψει στο Λιμάνι, φτάνει τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/6) στις 05:10 στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με πτήση μέσω Λισαβόνας.
Θα υποβληθεί στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο.

