28/06/2026
ΚΑΛΑΜΑΤΑ | Κυριακή 28 Ιουνίου 2026 - 15:49

Ανανέωσε με Καλουτσικίδη η Καλαμάτα

Για άλλα δύο χρόνια στη «Μαύρη Θύελλα» ο 25χρονος μπακ

Να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν καλύτερη στη Σούπερ Λιγκ στην επιστροφή της μετά το 2001 θέλει να είναι η Καλαμάτα που την Κυριακή (28/6) ανακοίνωσε την επέκταση συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για άλλα δύο χρόνια.

Ο έμπειρος δεξιός μπακ της «Μαύρης Θύελλας» αποτέλεσε ένα από τα βασικά «γρανάζια» της περσινής πορείας με την επάνοδο στη μεγάλη κατηγορία έχοντας 24 συμμετοχές, 1 γκολ και 6 ασίστ όντας από τους πολυτιμότερους παίκτες…

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πέτρο Καλουτσικίδη για τα δύο επόμενα χρόνια.

Ο Πέτρος αποτέλεσε ένα από τα βασικά γρανάζια (24 συμμετοχές, 1 γκολ, 6 ασίστ) στην περσινή εξαιρετική πορεία της ομάδας μας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων, στην άνοδο, καθώς και στην κατάκτηση του Super Cup.

Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί επισφράγιση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και της κοινής μας φιλοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.

Πέτρο, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές ακόμη επιτυχίες με τη φανέλα της Μαύρης Θύελλας!».

Μοιραστείτε το: